090824.

Hejsan!
Vad tycker ni om min nya design och header? Jag gillar den, har tagit "modell-bilder" idag, gick som det gick men det blev väl nån enstakad bild jag blev nöjd med. En av dom är bilden i min header, den kanske inte är precis "wooow vad snygg!" bild men jag gillar den, speciellt den i svart och vitt :)
Idag har jag varit i skolan, lugn dag. Började 20 i 8 med teckenspråk men kom 20 i 9 istället för älskling och jag fastnade i kö imorse. Fyfan vad ball teckenspråkslärare jag har! Haha en ung kille som verkligen bjuder på sig själv och som ska ha ögonkontakt med en hela tiden, Madde trodde att det var för jag hade så fina ögon. Sen hade vi Svenska men där fick vi jobba med ett arbete så vi gjorde inte så mycket på den lektionen, jag sofie och emma satt mest och nördade framför varsin dator. Sista lektionen var naturkunskap som skulle vara i 50 minuter men vi slutade efter 40. 20 över 12 slutade jag och Emma för dagen men vi väntade på Sofie som slutade halv 2. Sen tog vi bussen in till stan och åt, 3 mötte jag Erik vid centralen så vi tog bussen tillsammans. Hoppade av vid center syd och köpte en tunika och en kavaj med kortare armar. Visar bild imorgon! Nu ska jag snart ta och ringa Erik och fråga fall han vill följa med mig efter skolan, sen ska jag lägga mig och kolla på tv för jag börjar redan bli trött. Hörs imorgon fall jag inte skriver innan jag somnar. Hej sålänge!

Haha denna bilden ser bara rolig ut? Ser ut som jag bara "ey flytta, Natti kommer, the bitch is back!" typ som jag kännt mig idag, 1orna kollar på en så jag går runt och ger bitch-blickar till alla typ som "vafan vill du?" haha skönt att slippa vara yngst på skolan så man har dom små 1orna man kan vara snäll mot ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0