090822.

Hej Allihopa!
Förlåt för dålig uppdatering, känns som jag skriver det ofta men jag har sovit hos Erik igår-idag så jag hann aldrig skriva igår. Slutade 20 över 4 typ så jag och Emma åkte in till centralen och satte oss under ett tak och åt en kanelbulle. Sen tog jag bussen kvart över 5 mot Erik. Vid Centrum stod pappa med min sov-väska så han sträckte den snabbt genom dörrarna sen åkte jag vidare. När jag kom till älskling bytade jag om från shorts till jeansleggins eftersom det var rätt kallt ute. Sen kom Basti och Marcus och då blev vi 4 körda in till Malmö av Eriks pappa. När vi kom dit gick vi till Stor torget och ställde oss typ längstfram för att kolla på Promoe, var sjukt coolt att se han live. Jag har träningsvärk i mina ben idag, vet inte fall det är för att jag dansade med Erik igår? Haha. Innan "konserten" började mötte vi Kristoffer, Linus och Sadir 3 killar från Eriks klass + en annan kille som jag inte minns namnet på som kände Kristoffer. Skulle igentligen träffa Lotta och Sara också men dom åkte in till Malmö senare så jag fick bli den enda tjejen där haha. Lite över 8 var det slut så då gick vi mot mat gatan och stod där ett tag. Åt friterad banan  med glass och nougatsås som älski bjöd på, var skit gott! Vid 9 tiden blev vi körda hem igen av Eriks pappa för vi skulle hem och äta tacos, Basti åkte hem vid 11 och då satt jag och Erik vid datorn ett tag innan vi la oss och somnade.
 
Idag kom pappa och hämtade mig vid 1, har fått högtalare till min laptop så nu har jag disco på rummet! Haha. Vid 4 hämtade jag, mamma och Linus Ida vid stallet och sen åkte vi till Center Syd. Köpte skor till Linus och Ida och jag köpte en lång kofta som man kan ha till leggins + ett par örhänge. Nu sitte jag i uterummet och myser med cola och en nektarin och spelar farmville, har blivit en nörd tack vare Emma :( haha. Skriver mer sen!


denna koftan köpte jag. 149:- Dock är den mycket snyggare i verkligheten. Den sitter som en smeck sitter som en smeck! haha jag kommer bli Promoes största wannabe ;)

Blev kär i denna kjolen som jag hittade på en hemsida, hoppas det är midjekjol! Ska nog dra ner och kolla  det imorgon :)


Kommentarer
Postat av: emma

Hihi, min lilla nörd :D<3

2009-08-23 @ 20:56:13
URL: http://theperfectemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0