090817.

Förlåt förlåt förlåt igen för dålig uppdatering. Men jag satt på bussen från Lomma igårnatt vid halv 1 och var hemma runt 1, sen kollade jag runt på lite bloggar och sen somnade jag. Kan berätta om gårdagen. Ni hörde ju att jag satt på bussen påväg till Emma igår vid 4. När jag kom dit gick vi upp på hennes rum och jag fick plattat mitt hår som såg ut som ett affro för jag hann inte det hemma. Sen blev vi körda till Sofie av hennes pappa där vi hämtade Sofie och körde vidare till karin. Pratade lite med henne och efter 20 minuter kom även Jenny och Linnea. Sen öppnade Karin sina presenter och efter det åt vi tacos och kladdkaka, gott för jag var sjukt hungrig! Sen pratade vi om allt möjligt och körde "jag har aldrig" det har blivit som en tradition ;)  Vid 12 hämtade Emmas pappa oss och jag fick åka med till busstationen i Lomma där jag tog bussen hem, en fullproppad svettig buss med massa fulla ungdomar som varit på Malmö festivalen, kul. Lyckades ringa hem och väcka mamma och hon var snäll som mötte mig med bilen vid centrum, hon orkade inte cykla haha.

Idag ska jag kanske in till Malmö Festivalen med Emma, hennes kusin och nån till. Får se hur det blir, men vi hörs under dagen och jag lovar att jag ska lägga in bildrna från den 15/8 när Ida fyllde år.
Kul att se att jag fått många läsare, undrar vilka ni är och ifall ni har någon blogg som jag också skulle kunna få läsa? Skriv isåfall en kommentar ifall ni vågar. Min statistik har kanske höjts sen jag började med mina dagens outfit bilder som jag är så duktig på att lägga in? haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0