090811 - 2 år älskling<3

Den speciella dagen är här som jag skrev igår. Jag och min älskade Erik har varit tillsammans i 2 år! Han kommer hit om 30 minuter och jag ska bjuda på mat. Sen ska va bara mysa ikväll. Han ska få sin present också som ni får se på bild sen. Inatt vid 3-4 kör jag, älskling och pappa upp till Strömstad för vi ska jobba. Kommer hem på fredag igen men pappa har nog med sin laptop så är jag snäll kanske jag skriver nåt inlägg till er där uppifrån :) Puss på er och ha en super mysig kväll för det ska jag ha!

Haha bilden är tagen för exakt 1 år sen, på vår 1årsdag. Vi hade mysigt i min trädgård och åt kyckling :) Erkänn att vi ser en aning döda ut? hahaha. Idag ska jag ta flera bilder som ni får se sen, lovar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0