090810.

Hejsan!

Förlåt för seg uppdatering idag. Har knappt gjort något på morgonen förutom städat mitt rum och planerat inför senare ikväll. Sofie ska komma hit vid 5-halv 6 och vi ska tjocka oss med pizza haha. Sen kanske vi ska träffa Erik och Filip men det är inte säkert för Erik vet inte fall han kan. Jaja annars hittar jag och Sofie på något själva helt enkelt.
Har precis kommit ur duschen, dränkt mitt hår i hårinpackning så det är lent och mjukt och luktar gott just nu. Mamma kommer snart så då ska hon nog följa med ner till Gina Tricot och säga vad hon tycker om en klänning jag lagt undan. Hörs senare! Ska försöka ta massa bilder idag till er :) (dagens outfit bilder har paus som ni märker, dom kommer snart haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0