störda människor

Hej på er!

Förlåt att jag aldrig skrev mer igår men jag somnade när jag kollade på TV. Fick iallafall mina efterlängtade vita tygskor av mamma!
Idag kom vi sent eftersom dom fällde träd vid vägen så Sofies buss stod helt still så hon kom inte fram till mig och Emma och såklart väntade vi ju. Skolan idag har varit bra, vi har en vikarie i engelska som igentligen har dom som går HR, hon är sjukt bra på att lära ut! Och hon berättade att hon gör sina lektioner så som hon skulle vilja ha dom ifall hon gick i skolan (hon är ung) Jag vill seriöst ha hennes istället!
Det finns vissa störda människor som lägger sig i saker som dom inte har något att göra med, men det ska jag klara upp ikväll!
Kom precis hem från tandläkaren, det var bara kollning på något (?) och sen i slutet fick jag banan lack så får inte äta på 2 timmar, tur jag hann hem innan och åt något då.
Nu ska jag titta på top model som jag spelade in när jag var hos tandläkaren, vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha!! Jag kom också precis hem från tandläkaren;D

Nå, hade du några hål? <3

2009-04-21 @ 17:25:36
URL: http://tildapolits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0