stavgång.

Erkänn att jag är duktig: har precis varit ute i 45 minuter och gått stavgång med mamma och Linus åkte sparkcykel. Känns lite i benen nu men det är skönt och jag känner mig duktig som äntligen har kommit igång! Och nu tittar jag på TV och istället för att dricka coca cola som jag brukar så äter jag honungsmelon och dricker vatten. Snart väntar minst 150 situps och sen har jag gjort mig förkänt av en ansiktsmask och en varm dusch!

Innan idag kom mamma hem vid 4 tiden, vi lagade omelett tillsammans som blev riktigt god! Sen åkte jag, mamma och pappa in till Landskrona för att dom skulle fixa sina pass men där var stängt så vi fick åka hem igen. Nu ska jag äta upp min melon och sen göra situps och duscha. Ska nog prata med Erik en stund i telefonen innan jag somnar också. Hörs kanske sen annars skriver jag imorgon. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0