snabbis

Blir ett kort och snabbt inlägg nu innan jag somnar. Har inte hunnit blogga innan och kom precis ut ur duschen.
Dagen idag har varit bra och kort. 2 korta lektioner på morgonen, först matte sen svenska. Fick reda på att jag inte har några rester (uppgifter att ta igen) i svenska så på torsdag när klassen har restdag så får jag, sofie och emma + nån enstaka till i klassen sluta 10 i 2 istället för halv 4 haha!
Sista lektionen var vi på studiebesök på mejeriet, ett kulturhus i lund där de brukar spelas konserter och sånt. Sen tog jag bussen hem kvart i 4 och vid 20 över 4 när jag kom till centrum mötte mamma mig med en banan som jag snabbt slängde i mig och sen gick jag till tandläkaren. Efter det har jag bara varit hemma. Cyklade till maxi vid 9 med mamma för att köpa strumpbyxor men det fanns inga så vi fick cykla hem igen. Nu måste jag sova, puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0