"shopping"

Hejsan alla söta och glada!

Idag efter skolan stack jag till BK med sofie, vi satt utomhus på deras bänkar i väntan på våran buss till Lödde. När vi väl kom fram följde jag Sofie till Filip och sen gick jag hem till mig. Kollade på topmodel och sen grillade jag och familjen, så gott det är!
Efter maten cyklade jag och Ida ner till Center Syd, köpte inga kläder idag eftersom jag måste spara + att vi ska på MFF match på söndag. Men det blev en body lotion som luktar cocos/lime och ett par spets trosor inne på Gina Tricot, man måste ju vara snygg även under kläderna som syns eller vad säger ni? haha.
När jag kom hem spelade jag roller coaster, har blivit beroende tack vare Erik. Fast det är inte lika kul att spela utan honom eftersom han är riktigt grym på det och jag är mindre duktig.. Nu har jag precis smörjt in mig från top till tå med min cocos/lime lotion och ligger avsminkad och klar i sängen. Ska slänga på mig min sov t-shirt nu och sen ska jag spela harpan en stund, fråga mig inte varför men på något sätt tycker jag både att det är kul och underhållande när man ändå inte har något att göra. Eller kanske ska jag ta fram min engelska skiva och träna glosorna en gång till? Nä det orkar jag nog inte, mitt huvud är rätt så dött just nu. Jaja vi hörs imorgon bloggen, puss på er!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: aha okej :)

jag vet inte än faktiskt, eller imorgon ska jag ner till kommunen om hämta en sån där lapp om sommarjobb :)

2009-04-14 @ 23:25:42
URL: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0