nu ska vi fira!

Som Felix sa i wipeout när Sverige vann, haha älskar verkligen det programmet men tyvärr så är det bara 2 avsnitt kvar nu..

Hur mår mina kära läsare idag? Med mig är det sådär. Har sovit hos Erik inatt och det var jättekul som vanligt. Igår var vi på barnkalas i bjärred. Idag delade vi ut reklam på morgonen, när vi kom hem satte vi upp Eriks stora tält (som vi bodde i förra sommaren och antagligen denna också) för att det skulle vädra. Sen la vi ut en riktigt stor filt på gräset och åt glass. Vi har varit ute hela dagen och njutit av solen och värmen som var över 22 grader idag! Skönt att bara gå runt i korta shorts, linne och barfota idag!
Vid 3 körde eriks pappa mig och erik hem. Vi åt grillat med min familj och sen var vi bara ute. Kollade på wipeout vid 8 och sen körde vi Erik hem. Tack älskling för en underbar lördag och söndag! <3
Varför jag mår sådär är för att jag går på pencilin och får alltså bivärkningar av det, får ont i magen och mår lite illa, men det står på paketet att man kan få sånna bivärkningar så det är normalt iallafall, men jobbigt... Jaja får stå ut i 3 dagar till.
Nu ska jag sova, skolan imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0