nöjd!

Jag blev riktigt nöjd med mitt hår, gud så mjukt det är nu när allt det slitna är borta! Och min frisör är världens snällaste, hon kan verkligen allt om hela min familj. Så satt vi och pratade och hon bara "ja till balen i 3an ska du spara så du har långt hår sen ska jag göra en snygg uppsättning" haha hon planerar 2 år framåt. Och jag får alltid beröm för mitt hår, "asså gud ditt hår, det är underbart!" inte för att skryta men har aldrig varit hos en frisör som inte berömt mitt hår. Bella min frisör ville inte sluta hålla på att fixa med det. Var klar 10 i 6 och efter det tog jag bussen 20 över 6 hem till min lilla älskling. Han förhörde mig på glosorna i engelska, haha man märker att jag är blond. I början så gick det in genom ett öra och ut genom det andra, Erik blev nog lite trött på mig ;) Men du är bäst för att du hjälpte mig älski, pusspuss!
Ni får bilderna från skolan imorgon faktiskt för jag måste verkligen plugga lite till. Imorgon är det valborg. Slutar skolan 10 i 2 och då ska jag, Sofie och kanske Emma ta bussen till Center Syd. Sen ska jag hem och vänta på att lilla Erik kommer hit när han slutat skolan, när han har duschat och gjort sig iordning ska vi gå till Filip där Sofie är. Sen blir det väl "par-middag" haha och hoppas på att det blir något bål! Annars hittar vi säkert på något annat kul.
Önska mig lycka till nu till mina 2 prov imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0