min helg.

Hej allihopa!
Nu är jag hemma hos mig och Erik är hemma hos sig, vi har sovit över i 4 nätter i rad och därför har jag inte bloggat. Såhär har min helg (torsdag-måndag) sett ut:

Torsdag:
Åkte moppen till älskling vid halv 12 tiden, hjälpte han att vika reklam och lite sånt. Erik lagade omelett á la Erik till mig när vi skulle äta lunch. När Sofia Eriks mamma kom hem fick vi gå ut i trädgården och leta påskägg, godis haha. På kvällen skulle hans familj bort så vi var hemma själv och åt världens godaste mat! Efter maten tittade vi på benknäckargänget som gick på tv och gav varandra fotmassage med nån sån fotkräm, mysigt. Sen gick vi och la oss.

Fredag:
Erik och jag blev väckta vid 8 tiden av Sofia och gjorde oss i ordning, sen åt vi frukost. Efter det åkte vi till kivik där vi kollade på konstrundan, sen åt vi vid hamnen och åkte till Mio Eriks hunds uppfödare. Vid 3 tiden kom vi hem igen och då blev jag och Erik hemkörda till mig, vi satt ute i solen och när mamma kom hem åkte vi iväg för att handla saker till kvällen. Vi grillade med några stycken, mycket trevligt och kul! Vid 2 tiden kom jag och Erik i säng.


Lördag:
Erik och jag åt frukost och vid 20 i 12 gick vi ner mot centrum där Eriks farmor hämtade oss och sen körde vi till Eriks mormor & morfar där vi åt påskmiddag. Efter det åkte vi hem till Erik igen och då cyklade vi och delade ut lite av Eriks reklam. På kvällen spelade vi roller coster och tittade på tv.

Söndag:
Vaknade, åt frukost, delade ut reklam, spelade roller coster och sen tog vi moppen hem till mig. Jag gjorde mig iordning och sen åkte vi hem till min farmor och farfar där vi åt mat. Vi kom hem igen vid halv 11 tiden och då gick vi och la oss.

Måndag (idag):
Vi vaknade vid halv 10 och åt frukost rätt sent för att vi satt och spelade roller coster på datan. När vi hade ätit frukost gick vi upp och duschade och gjorde oss iordning och sen åt vi mat. Vid lite över 3 körde pappa, linus, jag, älskling och filip in till malmö för att kolla på mff match. Pappa och Linus hade sitplats och jag, Erik och Filip hade ståplats. Erik och jag köpte halsduk när vi kom in och sen gick vi upp på ståplatsläktaren. Efter ett tag kom även Sofie, Emma, Emelie och jenny dit. Gud så kul det var! Det var min första fotbollsmatch och jag skrek som en idiot tills min röst hoppade och nästan försvann. MFF vann med 3-0 över örgryte, riktigt bra! Här är lite bilder från kvällen (tryck på dom för att dom ska förstoras):
  
När MFF hade vunnit och vi stod kvar och väntade på att folket skulle bli mindre så vi kunde komma ut blev det några pussar haha:
  

Förlåt detta inlägget blev långt men det kan inte hjälpas! Nu måste jag sova för imorgon börjar skolan :( Vill ha längre lov! Vi hörs imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0