ingen bra morgon...

Hejsan allihopa!

Min morgon började absolut inte bra.. Försov mig 45 minuter, hoppade in i duschen och råkade vara kvar i duschen några minuter förlänge vilket gjorde att jag fick sminka, klä på mig och packa ner min frukost på 5 minuter. Klockan 8 hade jag tid hos barnmorskan för att jag skulle skriva ut reccept. 2 minuter i 8 cyklade jag som en idiot ner till vårdcentralen, kom lite sent men det gjorde inget för dom var inte klara än. Sen tvingade hon upp mig i gynekolog-stolen, haha sofie led med mig när jag kom till skolan. Dom tog också blodprov i armen, fyfan trodde jag skulle svimma. Jag hade inte ätit nån frukost och jag gillar inte att ta blodprov i armen så jag var helt skakis några timmar efter.
När jag väl kom till skolan tryckte jag i mig 2 mackor, cider, kinderägg och ett äpple. Tur det för skolans mat idag var inget att rekomendera! Dillköttgryta? Såg ut som diarré blandat med kräk, gott :)
Efter lunch hade vi bara datorkunskap och där hände inget eftersom vi var kvar förra veckan och gjorde jättemycket på vårt powerpoint arbete när alla andra stack. Slutade 20 i 3 och tog stadsbussen till centralen med emma och sofie. Vid halv 4 kom Filip och jag fick 120:- till MFF matchen och sen tog jag bussen hem, halvsov hela vägen.
Nu har jag riktigt ont i armen där dom tog blodprovet, tror dom har stuckit fel.. Jaja ska städa mitt rum nu, sen packa och sen äta. Ska åka till älskling och sova där vid klockan 7 så det blir nog inget bloggande imorgon.
Vi hörs, ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0