hos erik

Har varit hos Erik hela dagen, hjälpt han vika reklam, tittat på TV och sen gick vi ut i trädgården en stund. Skulle springa och sparka på en fotboll och tror ni inte att jag vrickar foten efter 3 steg? Jag är klen. Sen åkte jag hem vid halv 7 och när jag kom hem åt jag grillad kyckling och potatis sallad med familjen.
Ida och jag tog sen moppen ner till Center Syd för att jag skulle kolla på ett par jeans leggins, funderar på att köpa ett par i svarta och eftersom jag får 500 kr i helgen + att jag redan har 200 som jag fick av mormor & morfar i påskpresent så kanske jag ska passa på och göra det på lördag eller söndag!
Nu ska jag byta om till en stor tröja och leggins och sen gå ut och gå stavgång! När jag kommer hem blir det situps, sen duscha och efter det ska jag bara mysa i soffan framför tv;n.
Imorgon ska jag åka till Erik och äta och sova där men jag skriver innan jag åker. Vi hörs säkert ikväll innan jag somnar fall jag har något att berätta.

Just det! haha måste berätta en sak som jag inte kunde sluta skratta åt: jag och Ida var ju på Center Syd och skulle åka rulltrappa till andra våningen på New Yorker, Ida har ett par skor med snören och jag sa till henne "ida du har glömt att knyta din sko" "ja jag gör det när jag kommer upp, det har gått så bra" sa hon när vi var nästan uppe. Men precis innan man går av rulltrappan lyfter Ida foten liiiite försent, tror ni inte skosnöret åker in i rulltrappan och hon fastnar med foten? Haha hon fick stå och dra allt vad hon kunde medans jag bara skrattade åt henne. Ja vad ska vi säga, klumpigheten kanske går i släkten, iallafall för Ida och mig haha.

Kommentarer
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

tack för att du kikade in på min blogg och la en röst på den blogg som du tyckteförtjänade din röst :)

2009-04-08 @ 23:46:48
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0