godnatt

Nu har jag sminkat av mig, borstat tänderna och lagt mig för kvällen. Gjorde precis 100 snabba situps, fler gick tyvärr inte. Det började kännas i ryggen och nu värker den igen. Jag skrev inget om det i förra inlägget men jag har haft problem med ryggen i helgen när jag sovit hos älskling. Började i fredes kväll när jag satt och pratade med mamma när vi åt att jag hade ont i ryggen. Efter det har det bara blivit värre och värre. Erik hade någon kräm som gick in i musklerna så att det bränndes riktigt mycket men det var skönt att få på den. Det var en häst på flaskan och där stod "för tävlingshästar" så varje gång han har smörjt in mig med den så flabbade jag och gnäggade, lite kul hade jag åt det.
Skönt att jag iallafall har kommit igång med situpsen, och nu ska jag inte sluta! Förra gången blev jag sjuk i mina lungor när jag höll på så jag var tvungen att stoppa med situpsen i nån vecka.
Jag har en stor saknad i kroppen, en saknad efter Erik. Har sovit hos han i 2 nätter och nu när man lägger sig känns det nästan konstigt att inte ha en varm kropp bredvid sig och nån att prata med. Jag älskar att vara med Erik och jag älskar honom över allt annat på denna jorden och det vet han om! Han är min lilla bebis och en sån dyrbar skatt som jag har släpper man aldig taget om, Erik är unik!
Nu måste jag sova innan klockan blir alldeles förmycket, ska ju orka upp halv 7 imorgon. Men får gå tidigare för jag ska till tandläkaren! På tisdag och nästa måndag också, dom ska kanske klippa mitt tungband därför ska jag gå så många gånger. Vi hörs imorgon. Godnatt!

Jag har världens bästa pojkvän!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0