dålig uppdatering..

Förlåt att jag aldrig skrev igår men jag hann faktiskt inte. Min torsdag såg ut såhär:
på morgonen hade vi matte, sen på idrotten spelade vi bowling. Var riktigt kul, Sofie vann, jag kom 2a och emma 3a av oss 3 då. Sen var det lång lunch. Efter det skulle vi ha engelska med en vikarie men hon dök aldrig upp så vi satt framför datorerna i datasalen hela lektionen och väntade på att hon skulle komma dit. Sista lektionen var svenska och jag kunde verkligen inte vara tyst. Det var nästan inga kvar i klassrummet eftersom alla satt där ute, jag och emma var nästan klara med vår uppgift och satt med sofie inne i klassrummet. Då började vi skratta som idioter och prata, sofie blev lite irriterad för att hon ville göra klart sin uppgift men det gick inte att vara tyst för mig och emma. Jag ville fråga henne en fråga men fick skriva frågan på en lapp istället där det stod "ska vi ha tävling vem som kan svälja högst"

Emma hämtade vatten och där satt vi och kämpade med att svälja så det skulle höras högt. Emma jag och Fanny fick gå ut för Sofie kunde inte koncentrera sig med oss i närheten. Efter skolan skulle Sofie till Filip så jag slapp åka buss själv. Vi satt längst bak i bussen och jag läste Metro för henne, det ska bli upp till 25 grader i helgen! Och sen satt jag och sjöng "cykel på köpet" var uttråkad hela eftermiddagen och hade därför riktigt torr humor och skrattade åt allt jag sa själv.

Hade kul åt det på bilden också, jag var allmänt trött.. När jag kom hem vid 5 ringde jag älskling och sen tog jag moppen till han vid 10 i 6. Stannade kvar där till kvart över 9 och sen tog jag moppen hem igen. Fy vad kallt det var! Skakade så att hela moppen darrade. När jag kom hem gick jag och la mig för jag var så trött och skulle vila ut mig till nationella provet som var imorgon (idag/fredag)
Detta var min torsdag, alltså igår. Nästa inlägg är fredag (idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0