alltid kul med mina favoriter

Hejsan allihopa!

Idag hade jag igentligen sovmorgon men fick gå upp vid 6 för att åka till skolan och skriva nationella prov, uppsats i engelska. Fick iallafall åka buss med älskling imorse. Efter provet hade vi fritidskunskap där vi låg ute i det härliga vädret med madrasser på gräsmattan och lekte lite lekar och bara pratade. Jag blev även utskälld av en jävla kärring haha.
Sen hade vi datorkunskap och med lite fuskhjälp från Björn så blev jag klar med mitt powerpoint arbete! Efter skolan tog jag bussen tillsammans med sofie och emma, björn var även med. Sofie jag och Emma gick hem till Sofie, där vi pratade, skrattade tills vi fick kramp åt lite alltmöjligt (vi 3 har världens, jag lovar världens sämsta humor tillsammans. Vi kan skratta åt samma sak i flera timmar)
Sofies mamma kom hem med kebabtallrikar till oss och även vienetta (glasstårta för er som inte vet) gud vad tjock jag känner mig. Vid halv 10 körde hon in oss till Lomma busstation och där kom min pappa och hämtade mig.
Nu ligger jag i sängen med en värmekudde om magen som mamma kom upp med precis, hon skrev via Idas msn och frågade vad det var med mig eftersom jag var helt nere. Sa att jag hade riktigt ont i magen så hon kom upp med den :) Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sofie

du och emma är välrdens bästa vänner!<3<3

2009-04-25 @ 15:10:05
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0