090415.

Hej bloggen!

Allt bra med er? Med mig är det bra, sitter och småäter choklad från mina 5 påskägg, får igentligen inte men kunde inte hjälpa det. Tittar på top model samtidigt som jag tränar på mina glosor till engelska provet imorgon.
Idag slutade vi klockan 2 istället för halv 4 eftersom våran engelskalärare är sjukskriven igen, och därför vet vi inte ifall vi får någon vikarie imorgon så vi kan göra provet men det är ju lika bra att plugga så man är förberedd.
Ifall vi har någon engelska imorgon slutar vi vid klockan 2 tiden men ifall vi inte har någon engelska slutar vi typ halv 12! Så skönt det skulle varit. Denna veckan går riktigt snabbt, på fredag ska jag sova hos älskling och det skulle jag nog göra på lördag också tror jag. Ska hjälpa han att dela ut sin reklam så han hinner följa med på MFF matchen på söndag klockan 15:00.
Nu ska jag plugga lite till och sen plocka ur diskmaskinen, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0