090406.

Hej allihopa!

Förlåt för att det har varit så dålig upptadering, att jag bara skirivit 1 gång och dagen osv ska försöka skärpa mig! Men igår hann jag inte blogga eftersom först kom det gäster så jag var social med dom och fikade sen åkte jag till Erik på kvällen och sov där.
På dagen igår köpte jag jeans med pappa och sen körde vi in till malmö för att köpa mascara. Vi köpte även varsin glass, den nya sandwich glassen men krossad choklad i, riktigt god!
Kom till Erik vid 8 tiden och då tittade vi på den nya james bond filmen och sen på wipeout, efter det gick vi och la oss till hey baberiba. Vaknade vid 8 tiden idag och åt frukost vid 9, sen gick vi ut och gick i det fina vädret med Mio Eriks hund. Jag tog moppen hem igen vid halv 1 tiden och när jag kom hem åt jag makaroner med kantarellsås, var faktiskt gott.

Nu ligger jag ute i en solstol med musik i öronen, solglasögon och äter vinderuvor. Ska stänga ner datan och vila lite och sen ska jag till doktorn halv 4. Kanske åker till Lomma ikväll för att ta en mjukglass med Emma men det beror på vad klockan blir! Vi hörs senare idag, lovar att jag ska skriva mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0