090405.

Godmorgon bloggen!

Eller inte godmorgon för mig, jag och Erik har varit vakna sen klockan 9 imorse.
Igår kom Erik hit halv 4, vi tittade på MFF-Häcken på tv och MFF vann med 1-0! Yes, det roligaste var nog ändå att fastän det var borta match för MFF så hade dom fler supportrar än häcken! Haha Eriks kompis var tydligen i göteborg och kollade och han sa att mff supportrarna hade fyllt 3 fulla SJ-tåg, så sjukt ändå nu längtar jag till den 13 april när vi ska se mffmatch i malmö.
I pausen på fotbollen tog jag och Erik på oss solglasögonen och cyklade ner till centrum för att hyra madagaskar 2. Åt tacos sen i uterummet och spelade yatzi med mamma & pappa. Sen tittade vi lite på robinsson och sen somnade vi till madagaskar 2.
Nu har Erik åkt hem precis för han skulle köra ut reklam och jag ska städa lite här hemma, om en liten stund ska vi nog åka in till Malmö och köpa smink och sen ska jag få nya jeans, yes äntligen!
Vi hörs senare, ha en bra dag sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0