090402.

Förlåt för dålig uppdatering igår men jag var med Erik efter skolan så hann aldrig blogga.

Första april igår, blev ni lurade? Ovanligt nog blev jag inte det, har nog aldrig hänt innan! haha. Efter skolan tog jag bussen in till centralen där jag mötte älskling, sen åkte vi hem till mig. Var riktigt varmt ute så när vi kom hem tänkte vi lägga oss på studsmattan en stund men så blev det inte. Åkte till Center Syd med pappa och bytade min vårjacka till en annan storlek (ni får bild på jackan imorgon) Sen åkte vi till Landskrona till min kusins affär och lämnade tillbaka rullarna med tapeter vi har lånat, har bestämt mig vilken jag ska ha nu. När vi kom hem åt vi mat i uterummet och sen spelade vi yatzi, gissa vem som fick yatzi (=jag) och vem som förlorade (=Erik) haha nawe.
På kvällen tittade vi på kärlek på menyn och sen gick vi och la oss.

Idag åt Erik och jag frukost och när vi hade duschat cyklade vi ner till Center Syd. Fick en tröja från Gina Tricot som jag har velat ha av världens bästa Erik (ni får bild på den imorgon också) Sen bjöd jag på mat på speedy lee, kycklingspett med jordnöts sås och nudlar för mig och samma sak fast med ris för Erik. Tog hem maten och åt i uterummet, skulle försöka lära mig äta med kinapinnar men det gick ju som det gick. Hittade på ett eget sätt som det gick bättre med fast det såg mer ut som om jag stickade. Haha slutade med att jag hade sås under hackan, i pannan, på kinderna, på mina byxor, på min tröja och under navlen? Haha fråga mig inte hur jag fick det för de kan jag inte svara på själv.
Resten av dagen har jag och Erik spenderat ute och myst, var så varmt så man bara kunde ha t-shirt mysigt, äntligen kommer sommaren! Får vi hoppas..
När Erik blev hämtad vid halv 6 åkte jag, pappa och Linus till Malmö arena och tittade på Sverige-Schweiz, fast Sverige förlorade tyvärr med 3-2 men det var kul att titta på!

Nu ska jag sova för är riktigt trött! Har varit ledig idag för er som inte förstått det, imorgon har jag sovmorgon och bara 2 sköna lektioner sen påsklov! Planerna inför det får ni imorgon.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0