Chill dag.

Hej på er
Idag har det varit en riktigt lugn dag; vi började morgonen med karaktärsämne och livskunskap & hälsa 8.20-12.10 (fast vi fick sluta typ halv 12 ist) Aina vår lärare berättade att imed det var sista livskunskaps lektionen vi hade så skulle vi kolla film. Fucking Åmål blev det. Vi hade en liten rast innan filmen började så jag, Sofie, Emma, Oskar och Fanny gick ner till cafeterian för att handla något till filmen. Vi såg att en sån stor påse ostbågar kostade 10 kr så Emma och jag köpte såklart en sån till filmen (a) Fick sluta tidigare och då gick vi och åt, någon soppa som faktiskt gick att äta för första gången. Skolans mat är sämst. Sen efter det hade vi matte, lekte med tändstickor men jag byggde lutande tornet i Pisa ist :) sen hade vi krig med dom så dom låg över hela golvet när vi gick därifrån. Matteläraren bjöd oss på pepparkakor, hon skickade runt en sån platsburk och det var nog menat att man skulle ta typ 2 stycken var men alla tog typ 2 nävar fulla haha. Sen hade vi engelska, man skulle skriva 3 kändisar var på en lapp och sen skulle alla dra en och försöka beskriva kändisen för sitt lag. Var faktiskt kul och tror ni inte att jag tvunget ska skriva Morran på en lapp? haha. Slutade engelskan halv 4 då jag åkte hem med 137 15:55, mamma hämtade mig vid busshållsplatsen vid Nova Lund. Sen åkte jag hem direkt och skulle passa Linus och Ida för att mamma å pappa skulle köpa julklappar. Dom kom hem igen vid 20 över 7 då mamma, ida och jag åkte till Center Syd för att Ida skulle köpa present och jag skulle köpa julklappar till Sofie & Emma. Stressigt blev det för jag fick springa in i den sista affären för att dom stängde då men jag hann. Köpte även en tröja som jag nog ska ha på fredag  på avslutningen. Sen åkte vi hem och jag kollade på bonde söker fru hah tycker ni inte att bögarna är för söta? Imorgon ska vi ha typ nån jul-lekdag i skolan förutom på idrotten som det kommer bli hard work, vi ska göra beep-test och jag har fan bruten tå! Ska springa så mycket det går, sen går vi nog in och styrketränar (y) haha. Efter skolan vet jag inte vad som händer, ska nog hem och städa för att tjäna pengar till fredag. När min skolavslutning e slut på fredag tar jag bussen in till centralen där älskling väntar, sen tar vi bussen till Nova Lund för att där möta Sofia och Tilda och sen ska vi handla julklappar. Ska nog köpa alla utom älsklings för det får jag köpa när han inte är med. Och på Lördag ska jag till älskling, hans familj ska på julfest men han vill inte följa med så jag fick komma dit och ska sova där. Myspys <3
Nu ska jag slå in Sofie & Emmas julklappar sen ska jag gå och kolla på TV och sova.
PUSS

(ser drogad ut på bilden men hade faktiskt ingen annan, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0